Friday, October 10, 2008

selamat hari raya aidilfitri

salam kawan2 sekalian..

terlebih dahulu aku nak mengucapkan selamat hari raya aidilfitri buat semua umat islam kat muka bumi ni..walaupun aku dah lama tak update blog, tapi aku rasa masih belum terlambat untuk mengucapkan selamat hari raya..

ok..citer tentang raya tahun ni...aku beraya kat pasir gudang je..kat kampung bini aku..kat kampung sentosa, felda cahaya baru..aku balik beraya kat kg kat muo dalam hari raya kedua...tapi tahun ni merupakan tahun yang paling malang aku beraya..sebab kat muo aritu 2 hari berturut2 aku kena sakit perut..cirit birit..penyudahnya masa aku banyak dihabiskan kat rumah je..tak sempat nak berjalan2..dah la raya ke5 nak balik ke jb balik..aduiii 

oklah nanti aku update blog lagi..tatatititutu

No comments: